Shop Mobile More Submit  Join Login
×
  • Art Print
  • Canvas
  • Photo
Download JPG 2304 × 1728




Details

Submitted on
August 28, 2011
Image Size
533 KB
Resolution
2304×1728
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
612
Favourites
8 (who?)
Comments
62
Downloads
13

Camera Data

Make
Hewlett-Packard
Model
HP PhotoSmart R717 (V01.00)
Shutter Speed
1/90 second
Aperture
F/3.9
Focal Length
18 mm
ISO Speed
100
Date Taken
Aug 27, 2011, 3:17:16 PM
Software
Adobe Photoshop CS3 Windows
Sensor Size
910671936mm
×
drocell cosplay At abunai 2011 by surprice710 drocell cosplay At abunai 2011 by surprice710
so i went to a congres and i was cosplaying as drocell :la: haha love him it was awesome! :love:
Add a Comment:
 
:icongabihorse:
GabiHorse Featured By Owner Aug 31, 2011
hahaha
Reply
:icongabihorse:
GabiHorse Featured By Owner Aug 31, 2011
kkkkk
Reply
:iconsurprice710:
surprice710 Featured By Owner Aug 31, 2011  Student Digital Artist
Hmmm?0.-?
Reply
:iconwhisperlover:
Whisperlover Featured By Owner Aug 30, 2011  Hobbyist Artist
schattig egt leuk kim
Reply
:iconsurprice710:
surprice710 Featured By Owner Aug 30, 2011  Student Digital Artist
Haha danku!
Reply
:iconwhisperlover:
Whisperlover Featured By Owner Aug 30, 2011  Hobbyist Artist
heb je het beetje leuk gehad
Reply
:iconsurprice710:
surprice710 Featured By Owner Aug 30, 2011  Student Digital Artist
Jah echt heel leuk^^.
Reply
:iconwhisperlover:
Whisperlover Featured By Owner Aug 30, 2011  Hobbyist Artist
kon je nou vamiddag komen ?
Reply
:iconsurprice710:
surprice710 Featured By Owner Aug 30, 2011  Student Digital Artist
... Nee .. Simone is hier.. Sorry...
Reply
:iconwhisperlover:
Whisperlover Featured By Owner Aug 30, 2011  Hobbyist Artist
oke kan jammer
Reply
:iconsurprice710:
surprice710 Featured By Owner Aug 30, 2011  Student Digital Artist
Veel plezier vandaag xx
Reply
(1 Reply)
:iconskiitle-bee-xelruna:
Skiitle-Bee-Xelruna Featured By Owner Aug 29, 2011  Student Writer
Drocell lives on :shakefist:
What a lovely cosplay~~ :heart:
Reply
:iconsurprice710:
surprice710 Featured By Owner Aug 30, 2011  Student Digital Artist
NAW. Thanks!!:glomp:
Reply
:iconskiitle-bee-xelruna:
Skiitle-Bee-Xelruna Featured By Owner Aug 30, 2011  Student Writer
You're very welcome 83
:hug:
Reply
:iconkalesta:
Kalesta Featured By Owner Aug 28, 2011
Ja, leuk! :D Was heel gezellig je gezien te hebben! En de tekening Jinx hangt nu al op! :giggle:
Reply
:iconsurprice710:
surprice710 Featured By Owner Aug 28, 2011  Student Digital Artist
yeeh :la: moet ik die foto van jou er nog op zetten ? ^^ ik heb een hele leuke dat je daar zit met je vriendje ..
Reply
:iconkalesta:
Kalesta Featured By Owner Aug 28, 2011
Kan je hem eerst sturen naar mn mail? Ff kijken of ik er niet gek op kijk haha. :la:
Reply
:iconsurprice710:
surprice710 Featured By Owner Aug 28, 2011  Student Digital Artist
uhm .. .jup... ^^
Reply
:iconkalesta:
Kalesta Featured By Owner Aug 28, 2011
Haha, thanks! Hijs wel grappig! :D Had je nog die ene van ons allemaal? :D
Reply
:iconsurprice710:
surprice710 Featured By Owner Aug 28, 2011  Student Digital Artist
uh .. jah .. jij ook ? :P ik wil hem wel sturen ik kijk er wel een beetje overauntusjast ( sorry voor de spelling )
Reply
:iconkalesta:
Kalesta Featured By Owner Aug 28, 2011
Ik heb mn foto's nog niet erop gezet. :XD: Maar ik heb er wel 1 volgens mij van ons!
Reply
:iconsurprice710:
surprice710 Featured By Owner Aug 28, 2011  Student Digital Artist
jah ik ook een zal ik hem sturen xd moet je niet op mijn gezicht letten haha
Reply
(1 Reply)
:iconghostbusterlover:
Ghostbusterlover Featured By Owner Aug 28, 2011  Hobbyist General Artist
Oh wow, you look splendid! =D I love that costume of an interesting character!
Which reminds me, I still haven't started watching "Black Butler". ^^;
Reply
:iconsurprice710:
surprice710 Featured By Owner Aug 28, 2011  Student Digital Artist
thanks! haha

ow you should! haha XD
Reply
:iconghostbusterlover:
Ghostbusterlover Featured By Owner Aug 28, 2011  Hobbyist General Artist
You're welcome! ^^

I will! Someday :XD:
Reply
:iconsurprice710:
surprice710 Featured By Owner Aug 28, 2011  Student Digital Artist
haha XD
Reply
:iconredmoon-tiger:
RedMoon-Tiger Featured By Owner Aug 28, 2011  Student Artist
haha gelukkig heb je de foto erop gezet :D
omg nu al 3 keer gefaved 0.-
Reply
:iconsurprice710:
surprice710 Featured By Owner Aug 28, 2011  Student Digital Artist
jup:p
Reply
:iconredmoon-tiger:
RedMoon-Tiger Featured By Owner Aug 28, 2011  Student Artist
^^
Reply
:icondead-in-the-end:
Dead-In-The-End Featured By Owner Aug 28, 2011  Student General Artist
woa~~ we have the same cosplay XD

(it looks awesome btw! ^-^)
Reply
:iconsurprice710:
surprice710 Featured By Owner Aug 28, 2011  Student Digital Artist
yeh ! i love the outfit ! no wonder! haha

thank you :glomp:
Reply
:icondead-in-the-end:
Dead-In-The-End Featured By Owner Aug 28, 2011  Student General Artist
^-^

np~
Reply
Add a Comment: